
Witte Huis nadert strategisch Bitcoin-reserveplan, signaleert beleidsverandering
Stijgend•
BTC
••TokenpostEen functionaris van het Witte Huis zei dat de Amerikaanse regering een aankondiging nadert over een potentiële ‘strategische Bitcoin-reserve’, een ontwikkeling die marktdeelnemers beschouwen als een nieuw signaal van de verdieping van de integratie van Bitcoin (BTC) in officiële beleidskaders. Volgens Bitcoin Magazine gaf de functionaris aan dat er “binnenkort” een update zal komen, eraan toevoegend dat de regering “zinvolle vooruitgang” heeft geboekt bij het opzetten van juridische processen en het opbouwen van de infrastructuur die nodig is om digitale activa te beschermen.
Bekijk origineel
Het originele artikel is geschreven in het Engels.
