
Goldman Sachs heeft zijn XRP-belangen gedumpt, maar ETF's zagen nog steeds een instroom van $67 miljoen: wat is er aan de hand?
Stijgend•
XRP
••BenzingaXRP (CRYPTO: XRP) en Solana (CRYPTO: SOL) producten trokken vorige week respectievelijk $67,6 miljoen en $55,1 miljoen aan instroom, zelfs toen Bitcoin (CRYPTO: BTC) fondsen $982 miljoen verloren, wat duidt op een rotatie naar geselecteerde altcoins in plaats van een crypto-exit. Beleggers die overgaan op selectieve blootstelling aan Altcoin Ethereum (CRYPTO: ETH)-producten verloren $249 miljoen in de week eindigend op 15 mei, volgens CoinShares, maar altcoins hielden opmerkelijk goed stand, waarbij XRP, Solana, TON (CRYPTO: TON), Dogecoin (CRYPTO: DOGE) en Chainlink (CRYPTO: LINK) allemaal nieuw kapitaal aantrokken.
Bekijk origineel
Het originele artikel is geschreven in het Engels.
