
Het Amerikaanse ministerie van Financiën heeft sancties opgelegd aan crypto-portefeuilles die zijn gekoppeld aan het fentanylnetwerk van het Sinaloa-kartel
Dalend••Crypto news
Het Amerikaanse ministerie van Financiën heeft twee netwerken gelinkt aan het Sinaloa-kartel gesanctioneerd vanwege beschuldigingen dat ze cryptocurrency-transacties gebruikten om de opbrengsten uit de fentanylhandel te verplaatsen. Volgens de VS
Bekijk origineel
Het originele artikel is geschreven in het Engels.
