
De ergste uitstroomweek van het jaar voor Bitcoin heeft zojuist plaatsgevonden – en de timing is alarmerend
Dalend•
BTC
••NewsBTCBeleggingsproducten voor digitale activa verloren in één week tijd 1,47 miljard dollar – de tweede opeenvolgende week van uitstroom en de op twee na grootste wekelijkse terugtrekking van 2026 – toen het aan Iran gerelateerde geopolitieke risico in botsing kwam met stijgende obligatierentes, een verzachtende aandelenmarkt en het vervagen van een technische ondersteuningsstructuur die Bitcoin het grootste deel van de maand op bijna 80.000 dollar had gehouden, volgens het nieuwste Digital Asset Fund Flows-rapport van CoinShares. Gerelateerd lezen: De angst van het XRP-menigte wordt groter naarmate Santiment wijst op een mogelijke rebound Bitcoin kreeg de dupe.
Bekijk origineel
Het originele artikel is geschreven in het Engels.
