
Bitdeer verkoopt alle gedolven Bitcoin voor de 14e week op rij en heeft nul BTC in zijn bezit
Dalend•
BTC
••CryptopolitanBitdeer ging door met het verkopen van alle munten die het in de week die eindigde op 29 mei had gedolven. Dit bracht het bedrijf ertoe zijn nulbalansbeleid te handhaven.
Bekijk origineel
Het originele artikel is geschreven in het Engels.
