
De VS zeggen dat het ongeveer $1 miljard aan Iraanse crypto in beslag heeft genomen naarmate de drukcampagne zich uitbreidt
Dalend••Coindesk
De inbeslagname, die valt onder ‘Operatie Economische Woede’, heeft tot doel de toegang van Iran tot overzeese inkomsten, banknetwerken en crypto-infrastructuur te beperken.
Bekijk origineel
Het originele artikel is geschreven in het Engels.
