
Amerikaanse Bitcoin ETF’s lijden in tien dagen bijna $3 miljard aan verliezen, waardoor de YTD-stromen rood worden
Dalend•
BTC
••Crypto EconomyAmerikaanse Bitcoin-ETF’s op de spotmarkt boekten 10 opeenvolgende dagen van netto-uitstroom, waardoor 2,96 miljard dollar werd weggenomen en de uitstroom in 2026 voor het eerst negatief werd. Het beheerd vermogen daalde van ruim $104 miljard naar ongeveer $94 miljard, terwijl Bitcoin bijna $72.600 waard was, na een mislukking op $82.000.
Bekijk origineel
Het originele artikel is geschreven in het Engels.
