
Het Amerikaanse ministerie van Financiën kraakt de crypto-banden met Iran af: vier beurzen krijgen nieuwe sancties
Dalend••Bitcoinist
Het Amerikaanse ministerie van Financiën heeft een nieuwe ronde van Iran-gerelateerde sancties aangekondigd tegen cryptokanalen die worden gebruikt om waarde over de grenzen heen te verplaatsen. Ambtenaren van het ministerie van Financiën beweren dat Iran zich tot instrumenten voor digitale activa heeft gewend om beperkingen te omzeilen en de toegang tot internationale fondsen te behouden.
Bekijk origineel
Het originele artikel is geschreven in het Engels.
