
Sancties van het Amerikaanse ministerie van Financiën tegen Nobitex in Iran vanwege vermeende crypto-financieringslinks
Dalend••Blockonomi
Het Amerikaanse ministerie van Financiën heeft het Iraanse Nobitex gesanctioneerd vanwege de financiering van terrorisme, het ontduiken van sancties, de stromen van stablecoins en aan de IRGC gekoppelde crypto-activiteiten.
Bekijk origineel
Het originele artikel is geschreven in het Engels.
