
Vitalik Buterin stelt gepersonaliseerde stablecoin-mandjes voor ter vervanging van USD-pegs
Stijgend••Cryptopolitan
Mede-oprichter van Ethereum, Vitalik Buterin, heeft een eerder voorstel opnieuw gepost dat hij deed om de Amerikaanse dollar als standaardreferentiepunt voor stablecoins te laten vallen. Hij suggereert dat gebruikers in plaats daarvan gepersonaliseerde mandjes met voorspelde marktaandelen bijhouden, gekoppeld aan hun eigen bestedingspatroon.
Bekijk origineel
Het originele artikel is geschreven in het Engels.
