
Het Amerikaanse ministerie van Financiën heeft de grootste cryptobeurs van Iran, Nobitex, gesanctioneerd
Dalend••Crypto news
Het Amerikaanse ministerie van Financiën heeft vier Iraanse cryptocurrency-uitwisselingen en twee senior executives bij Nobitex gesanctioneerd nadat ze de platforms ervan hadden beschuldigd gesanctioneerde entiteiten te helpen toegang te krijgen tot het digitale activa-ecosysteem. Volgens de VS
Bekijk origineel
Het originele artikel is geschreven in het Engels.
