
Crypto-ETF's breiden de uitstroom uit naarmate Amerikaanse sancties tegen Iran Exchange het marktsentiment defensief worden
Dalend••Tokenpost
In de VS genoteerde spot-crypto-ETF's breidden hun reeks van netto-uitstromen maandag uit, omdat de risicobereidheid op de markten afzwakte, terwijl Washington de druk op de digitale activa-infrastructuur van Iran escaleerde door sancties op te leggen aan de grootste crypto-uitwisseling van het land, Nobitex. De combinatie van aanhoudende fondsaflossingen, havikachtige macrosignalen en verhoogde geopolitieke spanningen heeft de positionering van derivaten in een meer defensieve houding geduwd en de Bitcoin (BTC) ‘angst en hebzucht’-meter in ‘extreme angst’ gebracht.
Bekijk origineel
Het originele artikel is geschreven in het Engels.
