
De cryptocurrency-markt lijdt aan de grootste wekelijkse daling sinds FTX – moet u de dip kopen?
Dalend••Blockonomi
De cryptocurrency-sector heeft een van de zwaarste weken uit de recente geschiedenis doorstaan. De waarde van Bitcoin daalde met 17,3%, terwijl Ethereum een daling van 22% kende, wat de meest dramatische wekelijkse verliezen vertegenwoordigt sinds de ineenstorting van de FTX-beurs in november 2022.
Bekijk origineel
Het originele artikel is geschreven in het Engels.
