
Japanse megabanken plannen gezamenlijke stablecoin terwijl door banken uitgegeven tokens mondiaal gaan
Stijgend••BeInCrypto
Drie van de grootste banken in Japan vormen een consortium om tegen het einde van het fiscale jaar 2026 een gezamenlijk geëxploiteerde stablecoin uit te geven, meldde Nikkei, waarmee een regelgevingspilot wordt verlengd die sinds november 2025 onder toezicht van het Financial Services Agency opereert.
Bekijk origineel
Het originele artikel is geschreven in het Engels.
