
De Crypto-lobby dringt er bij het Congres op aan de staking- en mijnbouwbelastingwet goed te keuren zoals deze is
Stijgend••Cointelegraph
Een drietal cryptolobbygroepen zegt dat een wetsvoorstel dat het mogelijk maakt om staking- en mining-beloningen te belasten wanneer ze worden verkocht, zonder verdere wijzigingen moet worden aangenomen.
Bekijk origineel
Het originele artikel is geschreven in het Engels.
