
Fed: Amerikalıların yaklaşık %10'u 2025'te kripto para kullandı; bu 2022'den bu yana en yüksek seviye
Yükseliş••Cointelegraph
Ödemeler için kripto kullananların yüzde 25'inden fazlası, hız, gizlilik ve daha düşük maliyet avantajlarını öne sürerek işletmenin kriptoyu tercih etmesi nedeniyle bunu yaptığını söyledi.
Orijinali görüntüle
Orijinal makale İngilizce yazılmıştır.
