
Mark Cuban Bitcoin Konusunda 'Haklı' Ama Coinlerini Çöpe Atmak 'Öfkeyi Bırakmak' Gibi Bir Şey, diyor Tom Lee: 'Her Zaman Kripto Kışının Sonunda Olur'
Yükseliş•
BTC
••BenzingaWall Street stratejisti Tom Lee, Mark Cuban'ın Bitcoin (CRYPTO: BTC) satışını "öfkeyi bırakmanın" bir işareti olarak çerçeveledi; ona göre bu tür bir hareket, genellikle kripto para kışının sonunda gerçekleşir. Bir Dip İşareti mi? CNBC ile yaptığı röportaj sırasında Lee, Cuban'ın Bitcoin'in olması gerektiği gibi hareket etmediği yönündeki mantığına kısmen katıldı.
Orijinali görüntüle
Orijinal makale İngilizce yazılmıştır.
